ΑΦΙΕΡΩΣΗ

ΑΦΙΕΡΩΣΗ

‘’Έρχονται στιγμές, σαν και αυτή τώρα που σκέφτομαι να μιλήσω. Να σας πώ
το δικό μου βίωμα, την δική μου πορεία, το δικό μου ταξίδι, το δικό μου δρόμο
και την δική μου καθημερινή μάχη. Άλλες
φορές πάλι σωπάω και σκέφτομαι, ποίος θα ενδιαφέρεται να διαβάσει την δική μου
ιστορία και στην τελική αν θα ωφελέσει σε κάτι.
Μήπως θα αλλάξω εγώ την κοινωνία; Ίσως να βάλω ένα ακόμη λιθαράκι, ποτέ
δεν ξέρεις...


Ως γνωστό, στην Ελληνική μυθολογία ο Ερμής ήτανε ο θεός της επικοινωνίας και αυτός
που μετάφερε τα μυνήματα. Θα μπορούσα να άφησω το δικό μου όνομα, αφού το
βιβλίο αναφέρετε στην ζωή μου, αλλά θέλω ο χαρακτήρας να έχει ένα συμβολικό
όνομα, έτσι με αυτο τον τρόπο να περναεί και ένα αισιόδοξο μύνημα. Γι αυτό τον
λόγο ονόμασα τον εαυτό μου Ερμή (μύνημα, επικοινωνία, αγγελιαφόρο), και το
επώνυμο μου Ελευθερίου (ελέυθερα, χωρίς φόβο για αλλαγή) κατά της ομοφοβίας
στην Κυπριακή και Ελληνική κοινωνία.

Η ιστορία που αφηγούμαι στίς πιο κάτω σελίδες είναι αληθινή, βιωματική και
διαδραματίζετε σε Κύπρο και Αγγλία. Αυτό το μπλόκ το αφιερώνω με όλη μου την
αγάπη, σε όλα τα παιδία που χάσανε την μάχη με την ομοφοβία.’’

Βενιζέλος Σωκράτους

Copyright © 2011-2017 Ermis Eleutheriou. All rights reserved.



Registered with the UK Copyright Service. Registration No: #284651447#


Saturday 24 January 2015

Κεφάλαιο 9:Μάυρος Ήλιος

Κεφάλαιο 9:Μάυρος Ήλιος

   Ιούνιος 2005, Κύπρος   

   Μια ακόμη ημέρα. Μια ακόμη άσκοπη, χωρίς νοήμα και λόγο ημέρα. Τι κι αν ονομάζεται Τρίτη ή Πέμπτη ή Κυριακή, για μένα θα είναι πάντα η ίδια επαναλαμβανομένη ημέρα. Έιναι σαν την πρόσθεση του ιδίου ακέραιου αριθμού, μόνο που η πρόσθεση είναι επαναλαμβανόμενη και το αποτέλεσμα απλά μεγαλώνει με την πάροδο του χρόνου.

   Τα τελευταία δύο χρόνια είναι η ίδια ημέρα, απλά αλλάζει ονομασία, ημερομηνία, τοποθεσία και καιρικές συνθήκες. Στο μυαλό μου πάντα έιναι η ίδια ημέρα, η ημέρα της άρνησης για ζωή. Η ημέρα που προσμένω να γίνει νύχτα, για να επιστρέψω όσο πιο σύντομα γίνετε στον κόσμο των ονείρων. Στον δικό μου κόσμο.

   Τελευταίως αποφέυγω να κοιμάμαι το βράδυ και απλά κοιμάμαι κατά την διάρκεια της ημέρας. Τι και αν ο καιρός έξω είναι καλοκαιρινός , εγώ είμαι σε χειμερία νάρκη. Κοιμάμαι μέχρι και δέκα με δώδεκα ώρες την ημέρα, αποφέυγω το φώς, τον ήλιο και είμαι απλά ξύπνιος το βράδυ. Το σκοτάδι της νύχτας είναι το μάυρο πέπλο που καλύπτει τα τελευταία χρόνια την ψυχή μου, ίσως με μερικές λευκές κουκίδες οπτασίας χαράς. Ο λόγος; Ίσως γιατί απλά θέλω να χαθώ, μέσα στο σκοτάδι της νύχτας... Η νύχτα είναι ο σύμμαχος του φόβου, του μυστηρίου. Η ημέρα πάλι, με το άπλετο της φώς, δεν αφήνει τίποτα κρυφό. Έτσι εγώ διάλεξα ως σύμμαχο μου, στην επαναλαβανομένη ημέρα μου άρνησης για ζωή, την νύχτα.

   Το κενό που υπάρχει μέσα μου δεν γεμίζει με τίποτα. Μονάχα με το μάυρο σκοτάδι. Ίσως με κάποια όνειρα, αλλά σαν ξυπνήσω και βρεθώ έξω στην σκληρή πραγματικότητα ,σαν μια τεράστια τρύπα νεροχύτη έρχεται αμέσως η ημέρα και ρουφάει όλο το μάυρο σκοτάδι μέσα από την ψυχή μου. Αυτό είναι χειρότερο από πριν και πονάει ακόμη πιο πολύ γιατί τώρα απλά είναι ένα άδειο, μεγάλο, ολόφωτο κενό μέσα στην ψυχή μου, που δυστηχώς δεν μπορώ να το αγνοήσω. Είναι ένα κενό που όλο και μεγαλώνει εσωτερικά και με τρώει σαν το σαράκι. Σιγά, σιγά... Ένας αργός και επώδυνος ψυχικός θάνατος , που στο τέλος όταν το εσωτερικό φαγωθεί και παραμείνει απλά η λεπτή ψέυτικη μάσκα του εξωτερικού, όλα θα έχουνε τελιώσει... Ευτυχώς για εμένα! Δυστυχώς για κάποιους άλλους; Πολύ λίγους... Θα τους περάσει όμως...
   Όνειρα... Τι μαγική λέξη! Τυχεροί αυτοί που δεν τα έχουνε δηλητηριάσει με το άχος της καθημερινότητας, που δεν τα έχουνε ξεχάσει μέσα στην μίζερη ζωή τους, αυτοί που τα πραγματοποιήσανε. Για μένα τα όνειρα είναι θα έλεγα ο λόγος της ύπαρξης μου. Για αυτά υπάρχω, αυτά είναι η μάσκα οξυγόνου μου, που απλώς με κρατάει στην ζωή. Δεν αναπνέυω εγώ... Ο εγκέφαλος μου δεν λειτουργεί πλέον, νιώθω ότι έχει χάσει επαφή με τον έξω κόσμο εδώ και καιρό. Το μόνο που έχει παραμένει σε λειτουργία είναι η δυτική πτέρυγα , αυτή που δημιουργεί τα όνειρα. Σαν ένας άλλος αναπνευστήρας , δημιουργεί ημέρες μοναδικές, γεμάτες μαγευτικές εικόνες, οσμές, ήχους, αγάπη, έρωτα και εμπειρίες από την ζωή που δεν έζησα...από φόβο μην με φάει το τέρας.Κεφάλαιο 10:Πάλι στο φώς

Copyright © 2015 Ermis Eleutheriou. All rights reserved.Registered with the UK Copyright Service. Registration No: #284651447#

No comments:

Post a Comment