ΑΦΙΕΡΩΣΗ

ΑΦΙΕΡΩΣΗ

‘’Έρχονται στιγμές, σαν και αυτή τώρα που σκέφτομαι να μιλήσω. Να σας πώ
το δικό μου βίωμα, την δική μου πορεία, το δικό μου ταξίδι, το δικό μου δρόμο
και την δική μου καθημερινή μάχη. Άλλες
φορές πάλι σωπάω και σκέφτομαι, ποίος θα ενδιαφέρεται να διαβάσει την δική μου
ιστορία και στην τελική αν θα ωφελέσει σε κάτι.
Μήπως θα αλλάξω εγώ την κοινωνία; Ίσως να βάλω ένα ακόμη λιθαράκι, ποτέ
δεν ξέρεις...


Ως γνωστό, στην Ελληνική μυθολογία ο Ερμής ήτανε ο θεός της επικοινωνίας και αυτός
που μετάφερε τα μυνήματα. Θα μπορούσα να άφησω το δικό μου όνομα, αφού το
βιβλίο αναφέρετε στην ζωή μου, αλλά θέλω ο χαρακτήρας να έχει ένα συμβολικό
όνομα, έτσι με αυτο τον τρόπο να περναεί και ένα αισιόδοξο μύνημα. Γι αυτό τον
λόγο ονόμασα τον εαυτό μου Ερμή (μύνημα, επικοινωνία, αγγελιαφόρο), και το
επώνυμο μου Ελευθερίου (ελέυθερα, χωρίς φόβο για αλλαγή) κατά της ομοφοβίας
στην Κυπριακή και Ελληνική κοινωνία.

Η ιστορία που αφηγούμαι στίς πιο κάτω σελίδες είναι αληθινή, βιωματική και
διαδραματίζετε σε Κύπρο και Αγγλία. Αυτό το μπλόκ το αφιερώνω με όλη μου την
αγάπη, σε όλα τα παιδία που χάσανε την μάχη με την ομοφοβία.’’

Βενιζέλος Σωκράτους

Copyright © 2011-2017 Ermis Eleutheriou. All rights reserved.



Registered with the UK Copyright Service. Registration No: #284651447#


Saturday 24 January 2015

Κεφάλαιο 7:“Straight” για μια νύχτα


Κεφάλαιο 7:“Straight” για μια νύχτα

Ιανουάριος 2002, Κύπρος

Αφού αποκάλυψα στους γονείς την σεξουαλικότητα μου, αφήνοντας τους άφωνους, ένα βράδυ στα δεκαεννέα μου σε κατάσταση μέθης, η ζωή μέσα στο σπίτι μας συνέχισε κανονικά σαν να μην είχε συμβεί ποτέ το ‘come out’ μου. Σαν να είχε διαγραφεί εκέινη η νύχτα! Αλλά είχε συμβεί και σίγουρα όσο και αν θέλανε να το ξεχάσουνε οι γονείς μου δεν μπορούσανε να το ξεχάσουνε με τίποτα. Ήτανε εκεί χαραγμένο μέσα στο μυαλό τους , σαν να είχε κτυπηθεί τατουάζ τα λόγια του δικού τους παιδιού ‘νομίζω μου αρέσουνε οι άντρες’!

Θυμάμαι τότε μολίς είχα απολυθεί απο τον στρατό και ‘έγινα άνδρας’, όπως λένε στην κοινωνία. Άρχισα μαθήματα στο κολλέγιο και τότε άρχισα να έχω και τις πρώτες μου απόπειρες για να μπώ στον ‘ίσιο δρόμο’. Έιχα αρχίσει να φλερτάρω με συμφοιτήτριες μου, πήγαινα σε ρομαντικά ραντεβού, έδινα κάποια ερωτικά φιλιά και χάδια αλλά ως εκεί. Ποτέ μου δεν τολμούσα να προχωρήσω σε κάτι σεξουαλικό μαζί τους. Ίσως από φόβο μην επιβεβαιώσω αυτό που μέσα μου φοβόμουνα να αποδεκτώ. Όσο και να προσπαθούσα να το δουλέψω πρώτα μέσα στο μυαλό μου μόνος μου και να το φανταστώ ...δεν δούλευε.Όσες ‘πρόβες’ και αν έκανα μοναχός μου ότι έκανα σέξ με την Ιόλη ή την Μελίνα πάντα στο τέλος μέσα στο μυαλό μου εμφανιζότανε ο συμφοιτητής μου ο Μάρκος.Ένιωθα τόση ηδονή και ευχαρίστηση όταν τελείωνα με αυτή την σκέψη , παρά με τις συμφοιτήτριες μου. Με την Ίολη και την Μελίνα ήτανε τηλεκατευθυνόμενη σκέψη ,δέυτερη σκέψη. Με τον Μάρκο ήτανε αυτόματη σκέψη, ήτανε χώρίς δέυτερη σκέψη.

Οί μήνες και τα χρόνια περνούσανε και εγώ συνέχιζα απεγνωσμένα να προσπαθώ να‘πάρω τον ίσιο δρόμο’ μέχρι που μια νύχτα λίγο πριν τα εικοστά δέυτερα γενέθλια μου έκανα την πρώτη μου απεγνωσμένη προσπάθεια για να ξεγελάσω τον εαυτό μου ότι είμαι ‘straight’. Άφου είχα μεθύσει πάλι, ένω βρισκόμουνα μέσα στο δωμάτιο μου πήρα την μεγάλη απόφαση. Είπα στον εαυτό μου, ‘απόψε πρέπει να κάνω σέξ με γυναίκα’! Δεν γίνεται όλοι οι συμμάθητες μου και φίλοι να έχουνε κάνει σέξ και να ‘έγιναν άνδρες’ και εγώ να έχω φτάσει τα εικοσιδύο μου και να μην έχω κάνει πότε μου σέξ με γυναίκα. Τι με φοβίζει άραγε σκεφτόμουνα;

Πήρα λοίπον μέσα στο μεθύσι μου όλο το θάρρος και τηλεφώνησα του πατέρα μου, που βρισκότανε στο καφενείο κα παρακολουθούσε αγώνα ποδοσφαίρου.

΄Παπά έλα σπίτι τωρά θέλω να πάμε κάπου να μιλήσουμε’του λέω αποφασιστικά.

Μέσα σε δέκα λέπτα ο πατέρας μου έφτασε στο σπίτι μας , μου κόρναρε και εγώ εξορμώντας αποφασιστικά από το δωμάτιο μου έφυγα, κλέινοντας την εξώπορτα και αφήνωντας την μητέρα μου σπίτι να παρακολουθάει την Λάμψη.

‘Παπά απόψε θέλω να με πάρεις τζαμέ που πάνε τα αγόρια και γίνονται άνδρες’ Λέω στον πατέρα μου καθώς μπαίνω στο αμάξι.

Ο πατέρας μου μολίς άκουσε την φράση κλειδί μου λέει χαρούμενος και σοκαρισμένος ‘Ναι θα πάμε, τωρά.’ Θα σκεφτότανε μάλλον ότι έγινε θάυμα, ακουστήκανε οι προσευχές τους, μπήκε φως στο τούνελ!

‘Ωραία’ του απαντάω και εγώ μη μπορώντας να πιστέψω ότι έκανα αυτή την συζήτηση με τον πατέρα μου.

Σε λίγη ώρα φτάσαμε στην περιοχή με τα κόκκινα φωτάκια σε κάτι παλία δρομάκια της πόλης μου. Θυμάμαι ήτανε καθημερινή και δεν είχε πολλούς πελάτες στο συγκεκριμένο μαγαζί, καθήσαμε και εγώ ψηλοσοκαρισμένος παρατηρούσα γύρω μου. Θα ήτανε καμιά δεκαριά κοπέλες που χορέυανε αισθησιακά μπροστά μας, οι πιο πολλές από το ανατολικό μπλόκ.

Έγω ψηλομεθυσμένος γυρνάω και ρωτάτω τον πατέρα μου, ‘Τώρα, έσενα αρέσκει σου κάποια που τούτες’.

‘ Γιατί εσένα εν σου αρέσκει;’ Με ρωτάει τρομαγμένος ο πατέρας μου, στην σκέψη της απάντησης που θα μπορούσα να του έδινα. ‘Χαλάρωσε, πίε λίον τζαι να σου αρέσει. Εμένα μου αρέσκει τούτη’ και μου δείχνει μια από τις κοπέλες.

Τέλικα διάλεξα και εγώ μια από τις κοπέλες που την έβρισκα πιο όμορφη από όλες, λές και θα την βαθμολογούσα για τα καλλιστεία του Antena. Η αλήθεια έιναι πως όταν την έβλεπα δεν μπορούσα να την φανταστώ γυμνή και ούτε ήξερα τι θα έκανα μαζί της. Δηλάδη ΄ήξερα αλλά δεν μπορούσα να το φανταστώ.

Τελικά αφού διάλεξα την πιο όμορφη βρέθηκα με την κοπέλα στα πίσω καθήσματα του αμαξιού του πατέρα μου. Εγώ με την κοπέλα που θα με έκανε ‘άνδρα’ και ο πατέρας μου στο τιμόνι ‘Schumacher’ να οδηγάει σαν τρελός μήπως αλλάξω γνώμη! Ποιός αγώνας ποδοσφαίρου, εδώ έιχαμε πιο σημαντικές εξελήξεις, θα είχε να χαρεί τόσο από τότε που κέρδισε το πρωτάθλημα η όμαδα του. Η κοπέλα θα ήτανε γύρω στα τριάντα , θυμάμαι ότι μέσα στο μεθύσι μου έιχα ερεθιστεί και άρχισα να προσπαθώ να ανακαλύψω το σώμα της. Αυτή όμως ήθελε να περιμένω μέχρι να πάμε στο ξενοδοχείο για να την ανακαλύψω. Μέσα στο πανικό μου ενθουσιάστηκα και σκέφτηκα ίσως να μου αρέσει τελικά; Ίσως να είμαι ‘straight’ και δεν το έχω ανακαλύψει ακόμη σκέφτηκα. Λές και θα έκανα την ανακάλυψη της Αμερικής σαν τον Κολόμβο...

Τελικά σε λίγη ώρα φτάσαμε σε ένα φτηνό ξενοδοχείο στις δυτικές συνοικίες. Ο πατέρας μου έδωσε λεφτά, ένα κουτί προφυλακτικά και την ευχή του! Μου έπε να του τηλεφωνήσω αν χρειαστώ κάτι και λίγο πρίν φύγει έδωσε κάποιες συμβουλές στην κοπέλα. Μάλλον θα της εξήγησε πως είμαι πρωτάρης έτσι ώστε να μην φοβηθώ. Για αυτόν ήτανε θάυμα μόνο και που βρισκόμουνα με την θέληση μου εκεί.

Θυμάμαι έιχαμε πάει στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και αυτή μέσα σε ένα λέπτο ξεγυμνώθηκε και ξάπλωσε στο κρεβάτι. Ήμουνα τόσο μεθυσμένος, σοκαρισμένος μα παράλληλα και απεγνωσμένος να γίνω ‘άνδρας’. Έβγαλα τα ρούχα μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι αποφασιστηκά. Όλο το βράδυ προσπαθούσα να αποδείξω στον εαυτό μου ότι είμαι‘straight’ ότι είμαι και εγώ όπως τους συμμαθητές μου. Τότε επιβεβαίωνα στον εαυτό μου ότι δεν μου άρεσε η σεξουαλική επαφή με το γυναικείο σώμα απλά εγώ εξακολουθούσα απεγνωσμένα να το κάνω μήπως μου αρέσει. Έκλεινα τα μάτια στην αλήθεια και μέσα στο μυαλό μου ανέβαζα όλες τις γνωστές του FHM μάζι με τις συμφοιτήτριες μου που μου ήτανε πιο γνώριμα πρόσωπα από τις ‘πρόβες’ που έκανα μοναχός αλλά στο τέλος πάντα ερχότανε μέσα στο μυαλό μου ο συμφοιτητής μου ο Μάρκος! Πάντα στο τέλος ερχότανε η αλήθεια.

Τελικά η αλήθεια πότε δεν κρύβεται μονάχα εμείς μπορούμε να κρυφτούμε από αυτήν. Δυστυχώς ο φόβος που δημιουργά πολλές φορές η κοινωνία, μας κάνει να θέλουμε απεγνωσμένα να κρυφτούμε από την αλήθεια και να ζούμε ένα ψέμα. Να ζούμε ένα αποδεκτό ψέμα,κάποιοι για μια ζωή, κάποιοι άλλοι για μια νύχτα. Η αλήθεια όμως είναι πάντα μπροστά μας, για κάποιους μέσα στο μυαλό μας, για άλλους στις αισθήσεις μας και στο ενστικτό μας, για άλλους στην καρδία μας, για άλλους μέσα στα μάτια μας,για άλλους μέσα σε ένα φιλί, τέλος για κάποιους στο πρόσωπο του παιδίου τους και περιμένει απλά όλους μας να την αντικρύσουμε πριν να είναι αργά.Κεφάλαιο 8: Στολές & Ετικέτες
Copyright © 2015 Ermis Eleutheriou. All rights reserved.Registered with the UK Copyright Service. Registration No: #284651447#

No comments:

Post a Comment